Sociedad

Oficios en peligro de extinción

La industria automovilística, la banca, el comercio tradicional o el cultural están inmersos en una sangría de regulaciones de empleo

Comentarios
  1. LENGUAS TAMBIEN EN PELIGRO DE EXTINCION: HABLEME USTEZ EN CRISTIANO.
    A dreita aragonesa y l’anticatalanismo torna a enrestir contra l’emplego de l’aragonés y catalán en l’administración.
    Discursos que se repiten por tot arreu d’os países con luengas minorizadas, y que provienen siempre d’os mesmos sectors. Discursos contrarios a una luenga estándar que saben que reducen as posibilidatz d’istas luengas d’estar usadas en l’administración.
    En o mesmo sentiu a Plataforma No hablamos Catalán, conoixida por albergar a elementos extremistas en belunas d’as suyas manifestacions, ha tornau a cargar contra l’emplego d’o catalán y a «fabla» (aragonés estándar). Ya que istos no son propios d’a comunidat, rematarán con as modalidatz que las conforman y en o caso de l’aragonés afirman que ye «un invento que nomás se charra en Zaragoza».
    Estos sectors d’a ultradreita desconoixen, u amagan sibilinament, que lo mesmo castellano, por medio de l’unico estándar oficial, ye qui de verdat menaza las modalidatz de l’aragonés y catalán en Aragón.
    https://arainfo.org/a-dreita-aragonesa-y-lanticatalanismo-torna-a-enrestir-contra-lemplego-de-laragones-y-catalan-en-ladministracion/

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.